Benvolgudes famílies,
Per tal de garantir un bon funcionament del servei de menjador, hem implantat amb coordinació amb Alcoes, un nou sistema que ens ajudi a conèixer amb antelació, qualsevol canvi puntual en les dietes i/o assistència d’algun infant.
Amb límit el mateix dia a les 9.30 hores, haureu de fer arribar aquest formulari al mail [email protected] o deixar-ho a la bústia habilitada al costat de la porta del menjador. Si no podeu imprimir el document, trobareu còpies al costat de la mateixa bústia.
Els motius que caldrà comunicar per escrit seran:
- Absència puntual d’un alumne al servei.
- Utilització de servei de menjador un dia/dies esporàdic.
- Dieta específica per malaltia o indisposició.
- Subministrament de medicació a l’alumne (sempre amb recepta i pauta mèdica).
- Qualsevol altra situació puntual que calgui tenir en compte per al servei.
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració.